Bacanje
1) Desnoruki igraci trebaju igrati sa levog hacka u odnosu na srednju liniju, a levoruki sa desnog. Svaka kegla bacena sa pogresnog hacka mora odmah biti uklonjena iz igre.
2) Pri bacanju kegle, ista mora biti jasno pustena pre blize hog linije. Ako igrac ne uradi tako, kegla se uklanja iz igre. Ako kegla koja nije bila pustena na vreme udari neku drugu keglu, kegla kojom je gadjano se izbacuje iz igre, a kegla koja je udarena se vraca otprilike na mesto gde je bila, i skipovi se dogovore o njenoj poziciji.
3) Sledeca pravila u vezi hog linije se primenjuju:
a) pre meca, Glavni sudija je duzan da upozori igrace o tom pravilu
b) svako nepostovanje pravila rezultovace uklanjanjem kegle iz igre
4) Kegla koja nije bacena rukom, a nije stigla do blize tee linije, moze se vratiti do hacka i ponovo baciti.
5) Svaki igrac treba biti spreman da baci svoju keglu kada dodje na red i ne sme nepotrebno odugovlaciti taj proces. Kada Glavni sudija odluci da se igra suvise sporo, on o tome obavestava skipa ekipe, i odredjuje da ako se sledeca kegla ne baci u roku od 30 sekundi, mora biti uklonjena iz igre.
6) Ako igrac baci slucajno protivnicku keglu, kegla njegoveg tima (njegove boje) se postavlja na njeno mesto.
7) Ako igrac baci keglu ne postujuci pravila rotacije tima, kegla se odmah uklanja iz igre, i tim ponovo baca keglu, ovaj put sa igracem koji je po redu. Ako se greska ne primeti odmah, ili ako kegla dodje u kontakt sa drugim keglama ili zavrsi negde u polju, igra se nastavlja kao da se nista nije desilo, a kada dodje do trenutka da tim baci svoju poslednju keglu, igrac koga su slucajno preskocili mora baciti poslednju keglu zasvoj tim, ma koji to igrac bio.
8) Ako se skipovi sloze da je neki igrac preskocen, ali se ne mogu dogovoriti ko je u pitanju, prvi u ekipi mora izvrsiti poslednje bacanje za ekipu koja je nacinila gresku.
9) Ako se 2 kegle bace istovremeno u rundi, protivnicki skip treba da ukloni keglu bacenu greskom, i da vrati na prvobitne pozicije sve kegle sa kojom je kegla odigrana greskom dosla u kontakt. Runda se nastavlja kao da se nista nije desilo, a igrac koji je bacio pogresnu keglu ce bacati poslednju keglu za svoj tim u toj rundi. Ako se greska ne otkrije u kasnijoj fazi runde, ista ce se odigrati ponovo, ispocetka.
10) Ako isti igrac baci 3 kegle u rundi, igra se nastavlja kao da se nista nije ni dogodilo, ali zato igrac koji baca poslednji za ekipu ce u toj rundi baciti samo jednu keglu.
Pozicije igraca
Samo skip i njegov zamenik mogu stajati u krugovima, a protivnicki skip im ne sme smetati, ali iza tee linije pravo skipova da "ciste" led jednako
Igraci, osim skipa i njegovog zamenika, ne smeju stajati iza krugova, vec se moraju nalaziti sa strane igralista, izmedju dve hog linije, osim kada "ciste" i kada bacaju kegluSkipovi
Skip je ovlascen da odlucuje u ime celog tima
Prema pravilu br. 5., stav 3), skip moze igrati na kojoj god poziciji zeli
Kada je na skipa red da baca kegle, njegov zamenik preuzima odgovornost. Zamenik skipa je jedina osoba pored samog skipa koja moze da se nalazi u krugovima kada je protivnik na potezu.
Kegle za igru
Kegle za curling trebaju biti kruznog oblika
Nijedna kegla, ukljucujuci rucku, ne sme biti teza od 19.96 kg, i veceg obima od 91.44 cm, kao ni niza od 11.43 cm.
Ako se kegla polomi tokom igre, kegla koja ce je zameniti se postavlja na mesto gde je njen najveci deo zavrsio. Runda u toku, i ceo mec se trebaju zavrsiti sa keglom-zamenom.
Kegla koja se prevrne tokom kretanja ili zavrsi u igri na bocnoj strani mora se odmah izbaciti iz igre.
Ako se rucka odvoji od kegle tokom bacanja igrac ima pravo da ponovi bacanje, ukoliko to zeli. Ovo pravilo vazi samo ako se rucka potpuno odvoji od ostatka kegle.) Kegla koja ne predje dalju hog liniju mora smesta biti uklonjena iz igre
Kegla koja predje poslednju liniju celim svojim obimom, mora biti uklonjena
Kegla koja dodirne barijeru sa strane igralista mora biti odmah uklonjena
Nijedna kegle ne sme biti merena (measure) sve dok sve kegle ne budu bacene u jednoj rundi, osim ako skip ekipe zeli da proveri da li kegla dodiruje krugove.
Svih 16 kegli moraju biti bacene u rundi, osim ako protivnicki skip, koji mora u tom trenutku imati manje poena ukupno u mecu, ne odluci da preda mec.
Teren

Ukoliko je moguce, teren treba biti nacrtan na ledu u skladu sa slikom gore:
Po 2 gumena hacka oblika i velicine odredjene od strane Federacije trebaju biti postavljena na krajeve igralista, gde je unutrasnja ivica hacka udaljena 7.62 cm od srednje linije i oba hacka trebaju biti postavljena sa suprotnih strana linije. Duzina hacka ne sme preci 20.32 cm. Gumeni deo hacka treba prekrivati drvo ili neki drugi cvrst materijal, a hack treba postaviti u led, ali ne vise od 5.04 cm u dubinu.
Poslednja linija (back line) treba biti tangenta kruga precnika 12 stopa u tacki gde ju srednja linija preseca
Pravila igre
OBJASNJENJE:
a) "Takmicenje" podrazumeva vise ekipa koje igraju meceve kako bi odredili pobednika
b) "Runda" znaci deo meca u kome obe ekipe bace svaka po 8 (osam) kegli
c) Kada je 5 (pet) igraca registrovano, onda oni imaju isti status i mogu ucestvovati u igri u bilo koje vreme, u skladu sa pravilima, pod nadzorom skipa ili trenera.
d) "Federacija" podrazumeva Evropsku Curling Federaciju (ECF)
e) "igra" znaci nadmetanje 2 ekipe da bi se odredio pobednik
f) "krugovi" podrazumevaju prostor unutar kruga najveceg precnika na ledu
g) "teren" podrazumeva zaledjeni prostor u skladu sa pravilom 3.
